A számítógép, valamint az internet kapcsolat beállítását az előfizetőnek kell végrehajtania.
Igény esetén szakembereink segítségét is biztosítjuk a számítógép és internet kapcsolat beállításában – különdíj ellenében.
Ügyfélszolgálati telefonszámunkon jelentheti be a hibát.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeit weboldalunk Ügyfélszolgálatok elérhetősége menüpontja alatt találja.
Az előfizetési szerződéskor kapott e-mail címe és jelszava segítségével tud bejelentkezni a levelezőrendszer webes felületére.
A levelező rendszer bejelentkezési oldalát IDE KATTINTVA találhatja, illetve weboldalunk jobb oldalán legfelül találja a közvetlen linket.
Levelező fiókját külső levelező program segítségével is elérheti.
Természetesen igen.
A beállításhoz szükséges adatok:
SMTP kiszolgáló: mail.goodnet.hu
POP3 kiszolgáló: mail.goodnet.hu
Más néven: kimenő levelezőszerver. Ön ezen a szerveren keresztül küldhet interneten elektronikus levelet.
A Goodnetnél az SMTP szerver a mail.goodnet.hu
címen érhető el. A levelező kliensek beállításához szükséges cím.
Más néven: beérkező levélkiszolgáló. Ezen a kiszolgálón keresztül kapja meg az önnek érkező leveleket.
A lekérdezéshez szüksége van az e-mail címére és a hozzátartozó jelszóra.
A Goodnetnél a POP3 szerver a mail.goodnet.hu
címen érhető el. A levelező kliensek beállításához szükséges cím.
Ügyfélszolgálati elérhetőségünkön készséggel állunk az Ön rendelkezésére elektronikus levélben vagy telefonon. Ügyfélszolgálati oldalunkat IDE KATTINTVA találja.
Weboldalunkon is megtalálja ezen információkat az Internetszolgáltatási áraink menüpontot választva, majd itt az Önt érdeklő település nevére kattintva.
Szolgáltatásaink kiépítése átlagosan 5-10 nap.
Az Általános szerződési feltételek szerint a kiépítésre a megrendelést követően 15, de legfeljebb 30 nap áll társaságunk rendelkezésére, amennyiben a műszaki és technikai, valamint egyéb feltételek lehetővé teszik a létesítést.